Jak stworzyć trwały i spersonalizowany gadżet reklamowy?
Tworząc upominek reklamowy chcemy, aby był on efektowny i zapadał w pamięć naszego klienta. Dlatego, wybierając spersonalizowany, idealny gadżet, należy pamiętać o istotnej roli, jaką odgrywa rodzaj zadruku. Nadruk wykonany odpowiednią techniką będzie wytrzymały, dzięki czemu produkt, który podarujemy klientowi, latami może prezentować nasze logo i przypominać o marce.
2016-09-26, 16:00

Istnieje wiele metod nadruku na artykułach reklamowych. Wybór technologii jest uzależniony od materiału, z jakiego jest wykonany przedmiot, który chcemy poddać obróbce. Naszym gadżetem reklamowym mogą stać się zarówno przedmioty drewniane, plastikowe, szklane, jak i metalowe czy różnego rodzaju artykuły tekstylne.

iMould – jakość i innowacyjność

Aby nasze produkty reklamowe zostały zapamiętane, powinny być nie tylko pomysłowe, ale także solidnie wykonane. Innowacyjną, bardzo trwałą metodą, umożliwiającą naniesienie na plastikowe produkty dowolnej grafiki full kolor o jakości zdjęcia, na całą powierzchnię wybranego gadżetu, jest iMould. Idealnie pokrywa wszelkie wyżłobienia i nierówności. Bardzo istotny jest także fakt, iż przy korzystaniu z tej metody, mamy gwarancję nietoksyczności i możemy swobodnie używać jej w przypadku produktów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. – Co ciekawe, iMould nie generuje kosztów związanych z przygotowalnią, ponieważ wystarczy plik w formacie PDF, którego optymalna rozdzielczość powinna wynosić 600 dpi – zauważa Karol Boba – Managing Director w firmie Elasto form Polska, która jest producentem najwyższej jakości materiałów reklamowych. – Posiadamy również nieograniczony wybór kolorów produktów, ponieważ przy metodzie iMould, wyrób jest produkowany i znakowany w jednej chwili. Dzięki temu produkcja gadżetu może się odbyć w dowolnym odcieniu z palety PANTONE. Warto również zaznaczyć, że w tym przypadku, nawet przy małym nakładzie, cena będzie korzystna – dodaje.

Nowatorskie znakowanie

Naszego klienta możemy zaskoczyć zarówno przedmiotem samym w sobie, jak i znajdującą się na nim grafiką. Jak stworzyć kreatywne nadruki? Ciekawym pomysłem jest podzielenie większego wzoru na mniejsze części. Jak to rozumieć? – Wybieramy jeden motyw graficzny – tło. Podczas produkcji jest on dzielony na mniejsze część, które są obracane pod różnym kątem i skalowane. Dodatkowym elementem jest stała grafika w postaci logotypu lub tekstu reklamowego. Dzięki temu, każde opakowanie jest inne, ale jednak utrzymane w jednej konwencji i stylu – wyjaśnia Karol Boba – Managing Director w firmie Elasto form Polska. – Na tej nowatorskiej metodzie znakowania opiera się “Give Away Collection”, czyli nasza propozycja na nowoczesne i niebanalne opakowania na słodycze typu flow-pack oraz blistrowe – dodaje Karol Boba z Elasto form Polska.

Trwale i efektownie

Istnieją również metody łączące fotorealistyczny efekt końcowy oraz możliwość nadruku na całej powierzchni produktu. Jedną z nich jest wysokiej jakości nadruk cyfrowy, utrwalany promieniowaniem UV. – Technologia UV DIGITALdruk pozwala nanieść nadruk na przedmioty o dowolnym kolorze lub o nieregularnym kształcie, takie jak joja, otwieracze do butelek czy żetony – mówi Karol Boba – Managing Director w Elasto form Polska, firmie produkującej najwyższej jakości materiały reklamowe. – Dzięki nowoczesnym drukarkom, których używamy przy tego rodzaju zadruku, produkcja jest szybka, a efekt końcowy zawsze zgodny z oczekiwaniami – dodaje Karol Boba z Elasto form Polska.
Równie fotorealistyczny efekt nadruku uzyskamy korzystając z metody Heattransfer, która charakteryzuje się przejrzystym i wyrazistym drukiem o wysokiej jakości oraz bardzo płynnymi przejściami tonalnymi. W tym przypadku istotne jest, że druk tego rodzaju można wykonywać niemal na każdej powierzchni, także na zakrzywieniach czy wgłębieniach.

Sprawdzone metody

Nie zapominajmy również o bardziej tradycyjnych sposobach nadruku. Jedną z najbardziej popularnych metod jest sitodruk. – Jeśli chodzi o barwy, to również w tym przypadku są one w pełni nasycone i wyraziste. Sitodruk znakomicie sprawdza się przy dużych powierzchniach czy logotypach. Jednocześnie jest rozwiązaniem trwałym i szybkim w realizacji – mówi Karol Boba – Managing Director w Elasto form Polska. Sitodruk z powodzeniem można stosować zarówno na powierzchniach prostych, jakimi są pudełka lub frisbee, jak i walcowych oraz cylindrycznych – różnego rodzaju kubkach czy bidonach.
Kolejną, równie często wykorzystywaną metodą, jest Tampodruk, stosowany głównie na metalowych i plastikowych artykułach. Doskonale zadrukowuje nierówności i umożliwia nadruk nawet bardzo małych detali.
Z kolei, jeśli zależy nam na eleganckiej i bardzo trwałej dekoracji danego produktu, warto rozważyć grawerowanie laserem. W tym przypadku nasz projekt może być wypalony w metalu, drewnie lub szkle.

Przy wyborze gadżetu reklamowego, zwróćmy uwagę przede wszystkim na to, aby był on funkcjonalny, dzięki czemu będzie często używany. Dodatkowo, odpowiedni dobór techniki zadruku, gwarantuje nam stworzenie trwałego i wysoce spersonalizowanego gadżetu reklamowego, który przez długi czas będzie przypominał o naszej marce.

KONTAKT / AUTOR
Anna Kuś
Love PR
509389144
509389144
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.